sunnuntai 26. lokakuuta 2008

Hei! Ja tervetuloa tänne Silpputehtaalle!
7 kuukautta on ollut tämä blogi olemassa.
Vähän pitempään olen värkännyt näitä kortteja.
Kuvan kortti on ihan postikortti laitoin sen tähän
ihan siksi, että tää on niiiiin mun kuva!
Tämä Silpputehdaskin on minun oma, turhanpäiväinen,
vähän lapsekaskin leikkipaikkani.
Kiitos miehelleni, että ei saa tästä hepuleita!
Kiitos myös kamerasta jonka sain vuosi sitten häneltä
synttärilahjaksi ja saan siten kuvat tänne!
Kiitos myös kaikesta siitä teknisestä tuesta mitä olen saanut
"vävyltä", Riikalta ja hänen mieheltään T:lta ja Marjukalta!!
Kameran valinnassa ja käytössä, kuvien siirrossa ja blogin
pystytyksessä!
Ja kiitos kiinnostuksestanne ja kommenteistanne!
Olen ollut kuukauden töissä ja se haittaa kyllä Silpputehtaan
toimintaa, mutta ei katkaise kumminkaan tuotantoa kokonaan..
Kaunista syksyä kaikille!!!


Posted by Picasa

1 kommentti:

Harakka kirjoitti...

Mun pitää sanoa, että on tosi kaunis kortti tää, on myös mun makuuni!
Ja olet taas ollut paljon ahkerampi kuin minä!